neděle, října 23, 2005

TOP5 - Jokes of the Week 05


Pátý díl našeho seriálu Jokes of the Week přináší dalších pět vtipů, čtyři odkazy na minulé díly, opět jeden vtipný obrázek a pro mě odstartuje letošní Invex.

Joke 1
"Drahoušku, co máš na mě nejradši? Mé krásné tělo nebo mou smyslnou tvář?" Ptá se manželka.
"Víš, miláčku, u tebe to bude asi smysl pro humor."

Joke 2
Ptá se jedna kamarádka druhé: "Hele, spala jsi s ním z lásky nebo pro peníze?"
"No, asi z lásky - totiž, co si dneska koupíš za pětikilo?."

Joke 3
Dohadují se tři filozofové o tom, co je na světě nejrychlejší.
První říká "Nejrychlejší je přeci světlo"
- "Kdepak, pane kolego, myšlenka ...ta je přeci nejrychlejší" povídá druhý filozof.
"Tedy nerad bych vypadal jako negativista pánové..." praví třetí filozof "...Jsem si však jist, že nejrychlejší je průjem. Uvažte - tuhle v noci jsem dostal průjem a než jsem stačil něco vymyslet a rozsvítit, tak jsem se posral."

Joke 4
"Synku, víš že tvá maminka je z Černobylu?"
Synek smutně pokýval hlavou.
"A víš, že já jsem z Hirošimi?"
Synek smutně pokýval druhou hlavou.

Joke 5
Na hraničním přechodě se ptá Kohn celníka:
- Pane je možné vyvážet zlato do Francie?
- Samozřejmě, v přijatelném množství. -odpoví celník
- A sto deset kilogramů je přiměřené množství?
- Tak to určitě ne!
- Tak v tom případě, -říká Kohn otáčejíc se k manželce - zlato moje, zůstáváš doma.

Last four weeks:


Vtipyse snad líbily, určitě jste si prošly i předchozí týdny této joke hitparády. Těšte se na příští pondělí a dalších pět vtipů ;-)

Žádné komentáře:

zajímavosti (15) internet (14) web (11) srandičky (9) užitečné (9) zdarma (8) šetření (8) vodafone (7) software (6) sw (6) live (5) microsoft (5) opera (5) programy (5) sms půjčka (5) demence (4) peníze (4) pozvánky (4) recenze (4) videa (4) doporučuji (3) google (3) joost (3) messenger (3) no comment (3) o2 (3) sms (3) soutěž (3) sranda (3) telefon (3) vtipy (3) aplikace (2) en (2) fotky (2) im (2) mbank (2) názory (2) pf (2) pobavilo (2) prohlížeče (2) sms zdarma (2) televize (2) čas (2) bing (1) doctor who (1) filmy (1) gizmosms (1) grafika (1) hudba (1) icq (1) ie (1) j2me (1) jagg (1) java (1) joox (1) joox.net (1) jyxo (1) kalendář (1) letní kino pardubice (1) linknuj hack (1) linkuj (1) logotype (1) minimo (1) mozilla (1) mp3 (1) mtv (1) odkazy (1) operační systémy (1) pepsi (1) picasa (1) proč (1) překlad (1) qip (1) rada (1) rainlendar (1) reference (1) shipito (1) skydrive (1) spam (1) stahování (1) symbian (1) titulky (1) voip (1) volný (1) webdesign (1)