pondělí, října 31, 2005

TOP5 - Jokes of the Week 06


Další díl našeho seriálu s nejnověšími vtipy. Nebudu vás zdržovat, bavte se ;-)

Joke 1
- Miláčku, miluješ mě?
- A co si myslíš, že tu celou dobu dělám, kliky?

Joke 2
Přijde pán do železářství a ptá se prodavače:
"Dobrý den, prosil bych nějaky dobrý bezpečnostní zámek."
"Nemáme."
"Hmm... tak nějaky obyčejný bezpečnostní zámek?"
"Nemáme!"
"A co takhle obyčejný patentní zámek?"
"Nemáme!"
"A co obyčejný zámek???"
"Nemáme!!!"
"Tak proč proboha máte vůbec otevřeno???"
"No nemáme zámek."

Joke 3
Číšník nese hostu polévku a máčí si v ní palec. Host říká:
"Co si máčíte svůj palec v mý polívce, sakra!"
A číšník na to:
"Doktor mi říkal, že ho mám mít v teple."
"Tak si ho strčte do prdele."
"Tam ho mám, když neroznáším."

Joke 4
Žena: "Dneska ráno v metru vstali tři mladí chlapi, aby mi uvolnili místo!"
Muž: "A vešla ses?"

Joke 5
Zedník volá stavbyvedoucímu: "Pane šéf, dnes fakt nemůžu přijít do práce. Bolí mě hlava, břicho a celej se cejtím takovej oslabenej."
Vedoucí mu ríká: "No počkej Tondo, neblbni, máme frmol, víš že Tě dneska opravdu potřebuju. Víš, co já dělám v případě, kdy je mi podobně? Řeknu manželce, ať mi ho vykouří a hned je mi líp a do práce dojdu. Zkus to taky!"
Za dvě hodiny volá zedník znovu: "Šéfíku, za chvíli jsem v rachotě. Udělal jsem přesně to, co jste mi poradil a cejtím se jak rybička. Jo a máte moc krásnej barák."
To by bylo pro dnešek všechno, další várka opět v pondělí ;-) _scarysek

Žádné komentáře:

zajímavosti (15) internet (14) web (11) srandičky (9) užitečné (9) zdarma (8) šetření (8) vodafone (7) software (6) sw (6) live (5) microsoft (5) opera (5) programy (5) sms půjčka (5) demence (4) peníze (4) pozvánky (4) recenze (4) videa (4) doporučuji (3) google (3) joost (3) messenger (3) no comment (3) o2 (3) sms (3) soutěž (3) sranda (3) telefon (3) vtipy (3) aplikace (2) en (2) fotky (2) im (2) mbank (2) názory (2) pf (2) pobavilo (2) prohlížeče (2) sms zdarma (2) televize (2) čas (2) bing (1) doctor who (1) filmy (1) gizmosms (1) grafika (1) hudba (1) icq (1) ie (1) j2me (1) jagg (1) java (1) joox (1) joox.net (1) jyxo (1) kalendář (1) letní kino pardubice (1) linknuj hack (1) linkuj (1) logotype (1) minimo (1) mozilla (1) mp3 (1) mtv (1) odkazy (1) operační systémy (1) pepsi (1) picasa (1) proč (1) překlad (1) qip (1) rada (1) rainlendar (1) reference (1) shipito (1) skydrive (1) spam (1) stahování (1) symbian (1) titulky (1) voip (1) volný (1) webdesign (1)