neděle, října 30, 2005

Jsem parchant ...zase

Někteří lidé jsou nepoučitelní a já mezi ně bezesporu patřím. Pokud si pamatujete můj velice brzy ukončený seriál Sc@ryho Deník, jehož obsah jsem s ostudou smazal, tak vězte, že by mohl zase pokračovat.
Jako skoro každý výkend jsem šel do Ókáče (průběh diskotéky zde nebudu rozebírat). Důležité je, že jsem z Ókáče odcházel ve vášnivém obětí s mou kamarádkou. Je pravda, že jsem byl neskutečně nadrženej, ale proboha vždyť to byla moje kamarádka! To se nedělá! Nebudu zde prozrazovat její jméno ani jiné detaily, to už bych byl větší svině než v případě Sc@ryho deníku a Lenky. Nejvíc mě na tom mrzí, že se mě při odchodu ptala, jestli se nevidíme na posledy a já (v té chvíli snad jako nejlepší řešení) odpověděl, že se asi ještě uvidíme. Nevím jak to vzala ona, já to myslel tak, že se určitě ještě potkáme a snad, časem i pozdravíme :-/. Jak se znám, tak teď mě pěkných pár týdnů neuvidí. Ani ona, ani OK Bar.

Žádné komentáře:

zajímavosti (15) internet (14) web (11) srandičky (9) užitečné (9) zdarma (8) šetření (8) vodafone (7) software (6) sw (6) live (5) microsoft (5) opera (5) programy (5) sms půjčka (5) demence (4) peníze (4) pozvánky (4) recenze (4) videa (4) doporučuji (3) google (3) joost (3) messenger (3) no comment (3) o2 (3) sms (3) soutěž (3) sranda (3) telefon (3) vtipy (3) aplikace (2) en (2) fotky (2) im (2) mbank (2) názory (2) pf (2) pobavilo (2) prohlížeče (2) sms zdarma (2) televize (2) čas (2) bing (1) doctor who (1) filmy (1) gizmosms (1) grafika (1) hudba (1) icq (1) ie (1) j2me (1) jagg (1) java (1) joox (1) joox.net (1) jyxo (1) kalendář (1) letní kino pardubice (1) linknuj hack (1) linkuj (1) logotype (1) minimo (1) mozilla (1) mp3 (1) mtv (1) odkazy (1) operační systémy (1) pepsi (1) picasa (1) proč (1) překlad (1) qip (1) rada (1) rainlendar (1) reference (1) shipito (1) skydrive (1) spam (1) stahování (1) symbian (1) titulky (1) voip (1) volný (1) webdesign (1)