středa, října 19, 2005

Sc@ryho zpověď

Včera mi kamarádka hodnotila web, kupodivu jsem poprvé od někoho neslyšel pouze chválu. Ale to mi vůbec nevadí, rád něco vylepším a Nikolce prý nejvíc vadilo, že na blogu nenašla něco o mě, v About me píšu pouze email a ICQ číslo. To je málo. Nenapadá mě tedy lepší řešení, než udělat sám se sebou interview :-)

Tak začneme. Kdo jsi a co chceš?
- Jsem: Sc@ry, scary, bscary, B-Scary, BboyCZ, Míša, Michal ...podle toho kde se pohybuju (račte si vybrat). Co chci? No ehm, to sem se docela zaskočil. Chci světový mír, vilu v Itálii, žít bohémský život, krásnou modelku (se kterou bych si mohl dělat co chci :wink:), nevyčerpatelný účet v bance, softwarovou firmu, vlastnit alespoň jednoho mobilního operátora, jeden dobrej klub, hospodu a hotel, jezdit na kole, občas by se někdo mohl zajít podívat na můj blog

...No, koukám že nejsi vůbec náročný (nedal se vůbec zastavit -pozn. redakce). Co studuješ a co tě baví?
- Nemohl bych ještě přidat pár věcí do toho seznamu co chci?

NE! Řekni nám prosímtě co studuješ a tvé záliby.
- Tak, studuji SŠ aplikované kybernetiky v Hrdaci Králové, obor Výpočetní Technika. Baví mě lyžování, koketování s holkama (flirt se tomu myslím říká), mobilní telefony. Rád dělám webdesign a píšu internetové stránky. Používám Photoshop, kód umím psát v xHTML, HTML, XML, CSS a v JavaScriptu.

A co tě absolutně nudí?
- Poslouchat nesmyslný žvásty holek o tom, jak se jim zlomil nehet jo a ještě jim vlastně ukradli peněženku. Ještě nesnáším tělocvik a ELZ. Je to asi nutný zlo.

Co tě tolik plaví na těch telefonech?
- Asi to, že tam nejsou žádný dráty a v mnoha případech se dá z telefonu udělat malá kancelář, kde vyřídíte všechno od emailů až po články popř. ještě fotky a pokec s kámošema na ICQ.

Kolik ti vůbec je?
- Máš štěstí, že nejsem ženská - za tuhle otázku bych ti dal přes hubu. A jestli tam napíšeš, že mi je 17, tak si mě nepřej - vím totiž kde bydlíš!

Co děvčata, chodíš s nějakou?
- Ne, nechodím a tobě radím to samý. Chodit s holkou stojí zbytečný prachy, stejně pokud tě absolutně nedostane (no jo, i Scary se umí zamilovat :-)), tak od ní chci jen jedno ;-).

Nemyslíš, že se holkám tenhle názor nemusí líbit?
- No, když to nezveřejníš, tak se nic neděje, ne?

Ale já to zveřejním.
- Ty svině... (o zybtek textu jsem přišel, když se mě Sc@ry pokoušel uškrtit - stejně bych to tu nemohl zveřejnit.)
...
-Hele, seš v pohodě?
Jo, měl by ses ale krotit. Musíme pokračovat v rozhovoru. Tak, jak si vlastně představuješ tvoji budoucnost, na čem teď pracuješ?
- No, budoucnost si nepředstavuju, ona přijde sama. Jen se musíš chytit první možnosti a pak se tý svině držet dokud to půjde. Jinak teď pracuju na jednom webu o Trance Music. Už jsem sice založil stránky a v podstatě fungujou, jen to není ono. BlogSpot mi neumožňuje technicky realizovat všechno co potřebuju, proto to celý předělám.

Takže CzechTrance.blogspot.com přesuneš jinam? Co si od toho novýho webu slibuješ?
- Ano, už to mám celý v hlavě vymyšlený, teď scháním lidi na realizaci. Potřebuju několik schopných pisálků, který budou chodit na akce po celý ČR. Slibuju si od toho nějakou tu vyšší návštěvnost, spolupráci na akcích. Ale to je ještě daleko.

Už máš nějaký ty pisálky? O koho jde?
- Zatím mám dva. Sebe a jednu moc hodnou holku, která trance úplně žere. Už mi napsala testovací článek a docela to ušlo. Ta holčina si říká Unique, víc se o ní dozvíte až na novým webu. Pokud se tedy rozhodne se mnou spolupracovat.

No, už to ukončíme, ještě nám řekni kde tě můžeme zastihnout a ahoj ;-)
- Kde mě najít, to jsem psal v jednom z prvních článků tady na blogu. Je to přesně TENHLE, moc věcí se nezměnilo a tady není místo pro tak rozsáhlej rozhovor. Jinak jsem koukal a tenhle článek je přesně dva a padesátej tady na blogu, to je docela hukot na to, že blog slaví za dva měsíce svoje první narozeniny. Tak se měj a zase někdy ;-)

Žádné komentáře:

zajímavosti (15) internet (14) web (11) srandičky (9) užitečné (9) zdarma (8) šetření (8) vodafone (7) software (6) sw (6) live (5) microsoft (5) opera (5) programy (5) sms půjčka (5) demence (4) peníze (4) pozvánky (4) recenze (4) videa (4) doporučuji (3) google (3) joost (3) messenger (3) no comment (3) o2 (3) sms (3) soutěž (3) sranda (3) telefon (3) vtipy (3) aplikace (2) en (2) fotky (2) im (2) mbank (2) názory (2) pf (2) pobavilo (2) prohlížeče (2) sms zdarma (2) televize (2) čas (2) bing (1) doctor who (1) filmy (1) gizmosms (1) grafika (1) hudba (1) icq (1) ie (1) j2me (1) jagg (1) java (1) joox (1) joox.net (1) jyxo (1) kalendář (1) letní kino pardubice (1) linknuj hack (1) linkuj (1) logotype (1) minimo (1) mozilla (1) mp3 (1) mtv (1) odkazy (1) operační systémy (1) pepsi (1) picasa (1) proč (1) překlad (1) qip (1) rada (1) rainlendar (1) reference (1) shipito (1) skydrive (1) spam (1) stahování (1) symbian (1) titulky (1) voip (1) volný (1) webdesign (1)