pondělí, října 10, 2005

Najděte svůj minulí život

Zvláštní. O to, kdo jsem byl v minulém životě jsem se nikdy nezajímal. Nemám totiž rád vedlejší příběhy, takové bokovky mě nikdy nezajímali. K čemu mi bude vědět co jsem dělal když jsem ještě nebyl na světě? No právě, k ničemu a když už jsem u toho, co je zvláštní - nechal jsem si zjistit minulost. Čtěte.

Hlavně ne Telecom
Nevím co to bylo. Snad chvilková zvědavost, co mě dovedla na stránky minulezivoty.pc.cz. Stačí znát datum narození a vědět, že máte-li Frantíka, jste kluk. Jak jednoduché - opravdu nic víc nepotřebujete! Jdeme tedy na to. Zadávám potřebné údaje, odesílám data a čekám jaké to informace pošle ta zázračná mašinka na druhé straně. Netrvalo to ani vteřinu. Hurá, byl jsem kopáč! Cože, no moment. To se mi nelíbí, řekl jsem si. Proto zkusím své štěstí znovu a zase kopáč! Ta mašina musí být rozbitá, nedal jsem se odradit. Ale nešlo to, stále jsem byl kopáč. Bože já nechci. První minuty jisté prohry jsem nevěděl co dělat. Naštěstí jsem asi nebyl zase tak hloupý kopáč. K Telecomu asi berou i na výkopové práce pouze ty chytřejší lidi. Zašel jsem tedy na, v tu chvilí s největší pravděpodobností konkurenční stránky shaana.cz/mz, zadal potřebné údaje pro výpočet. A sakra - zase kopáč.

Díky Google!
Jenže mě přeci neodradí nějaké hloupé stránky, které se mě snaží urazit a zesměšnit před všemi lidmi s připojením na´internet. Diky google a hledání výrazu "minulí život", jsem našel program Věštby. Ten mi předpověděl minulost, na kterou jsem mohl být hrdý. Já, _Scarysek jsem byl námořníkem na Sumatře! Teď jsem spokejen, lepší povolání než námořník mě tenkrát asi potkat nemohlo. Určitě jsem patřil mezi námořickou elitu. Mou uniformu museli zdobit samé medaile, tu za čest, tu za nové otroky...
Jenže moje spokojenost mizí, já vlastně nechci být kopáč, ani námořník! To přeci nejde, takhle se nechat sám sebou oklamat. Vždyť já přecí vím,že minulí život neexistuje.

Závěr
Jenže tenhle mini article si žádá svůj závěr, závěrečné rozuzlení, ze kterého budou ještě generace po nás chodit s otevřenými ústy. Ale na co závěr? Článek stejně obsahuje vše, co slibuje titulek. Můj minulí život jsem našel, k titulku se snad hodí dodat pouze ať vaše hledání neskončí s prvním špatným výsledem.

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Michal Chocholatý
Jiné místo, jiná doba (únor 2005, srpen 2006) - cca.766 str.
-První díl vypráví o desetiletém chlapci ze západočeského městečka Plasy, který zjišťuje, že byl ve svém minulém životě vězněm ve vyhlazovacím táboře Treblinka, kde pracoval jako hrobník, aby posléze spáchal sebevraždu v plynové komoře. V roce 1993 se desetiletý Petr dostává kvůli svým vzpomínkám do psychiatrické léčebny. Tu se setkává s psychiatrem Jindřichem Lapickým a po vylíčení hrůzné minulosti upadá do bezvědomí.
-Druhý díl líčí neutuchající touhu Lapického vypátrat Petrův osud. Během tajemného pátrání se Lapickému dostane několika strašlivých a zdrcujících odhalení. Postupně propadá nervovému vypětí a pokouší se o sebevraždu. Petrova sestra Běta, která od prvního dílu vyrostla v půvabnou mladou slečnu, bojuje se strastmi dospívání a hlavně s nezapomenutelnou minulostí svého bratra Petra, která ji přivádí do boje o přežití v Plasích a jejich okolí. Na konci druhého dílu se rozhodne odjet s Lapickým do Polska na místo bývalého tábora smrti Treblinka.
-Závěrečný díl vypráví o nadcházejícím osudovém duelu, jenž se zvolna rozehrává na písečných dunách treblinského památníku, aby se tak Lapický dozvěděl hrůznou skutečnost o svém vlastním osudu, který je neodlučitelně spjat s osudem Petra z prvního dílu. Lapický zjišťuje, že se jejich tehdejší setkání v psychiatrické léčebně nestalo náhodou, ale že bylo součástí velkého plánu, jehož kořeny sahají do dob, kdy peklo Treblinky bylo skutečností.
michal-chocholaty@seznam.cz

zajímavosti (15) internet (14) web (11) srandičky (9) užitečné (9) zdarma (8) šetření (8) vodafone (7) software (6) sw (6) live (5) microsoft (5) opera (5) programy (5) sms půjčka (5) demence (4) peníze (4) pozvánky (4) recenze (4) videa (4) doporučuji (3) google (3) joost (3) messenger (3) no comment (3) o2 (3) sms (3) soutěž (3) sranda (3) telefon (3) vtipy (3) aplikace (2) en (2) fotky (2) im (2) mbank (2) názory (2) pf (2) pobavilo (2) prohlížeče (2) sms zdarma (2) televize (2) čas (2) bing (1) doctor who (1) filmy (1) gizmosms (1) grafika (1) hudba (1) icq (1) ie (1) j2me (1) jagg (1) java (1) joox (1) joox.net (1) jyxo (1) kalendář (1) letní kino pardubice (1) linknuj hack (1) linkuj (1) logotype (1) minimo (1) mozilla (1) mp3 (1) mtv (1) odkazy (1) operační systémy (1) pepsi (1) picasa (1) proč (1) překlad (1) qip (1) rada (1) rainlendar (1) reference (1) shipito (1) skydrive (1) spam (1) stahování (1) symbian (1) titulky (1) voip (1) volný (1) webdesign (1)