čtvrtek, října 06, 2005

Trade Fairs Brno 2005

Dnes jsem se jel podívat do Brna na Mezinárodní Strojírenský Veletrh Brno 2005 (Trade Fairs Brno 2005). Na výstavišti byla celá řada zajímavých stánků, od obráběcích CNC strojů, přes CAD/CAM systémy až po mini-kamerové systémy používané policií proti teroristům. Největší nadšení u mě ovšem nastalo, když jsem spatřil na stánku firmy Siemens stroj na automatické podávání tří až čtyř druhů perníčků. Mašinka měla dva hlavní běžící pásy. Na první jel prázdný plechový kelímek bez výčka (vypadal jako krabička od Nivea krému), pás předal kelímek na druhý pás, podobný pásům s jídlem v japonských sushi restauracích. Na druhém pásu se do kelímku vložil perníček. Uživatel poté zvolil na dotykovém TFT LCD displeji jaký typ perníčku chce a z druhého pásu vyjel kelímek s požadovaným zbožím. Tím ale všechno nekončilo, poté vzala robotická ruka víčko a uzavřela kelímek, ten potom vzala a položila na skluzavku, po které se naše lahůdka sklouzla přímo před naše ruce. Když jsem viděl, jak je systém dokonalý, chtěl jsem ho ke mě do pokoje na trasu pokoj-lednička. Poté mi ale došlo, že doma je vlastně všechno jednodušší, stačí totiž zavolat "Mamííí, prosím tě, mohla bys mi přinýst..." :-)

Na veletrhu bylo, jako už každý rok vidět několik televizních a sportovních hvězd. MSV není Invex, takže jsem naštěstí neviděl toho mrňouse Standu Dolínka ze SuperStar a to jsem rád :-)

Žádné komentáře:

zajímavosti (15) internet (14) web (11) srandičky (9) užitečné (9) zdarma (8) šetření (8) vodafone (7) software (6) sw (6) live (5) microsoft (5) opera (5) programy (5) sms půjčka (5) demence (4) peníze (4) pozvánky (4) recenze (4) videa (4) doporučuji (3) google (3) joost (3) messenger (3) no comment (3) o2 (3) sms (3) soutěž (3) sranda (3) telefon (3) vtipy (3) aplikace (2) en (2) fotky (2) im (2) mbank (2) názory (2) pf (2) pobavilo (2) prohlížeče (2) sms zdarma (2) televize (2) čas (2) bing (1) doctor who (1) filmy (1) gizmosms (1) grafika (1) hudba (1) icq (1) ie (1) j2me (1) jagg (1) java (1) joox (1) joox.net (1) jyxo (1) kalendář (1) letní kino pardubice (1) linknuj hack (1) linkuj (1) logotype (1) minimo (1) mozilla (1) mp3 (1) mtv (1) odkazy (1) operační systémy (1) pepsi (1) picasa (1) proč (1) překlad (1) qip (1) rada (1) rainlendar (1) reference (1) shipito (1) skydrive (1) spam (1) stahování (1) symbian (1) titulky (1) voip (1) volný (1) webdesign (1)