neděle, prosince 19, 2004

Kde mě můžete vidět?

Jestli mě chcete nutně vidět, tak dopoledne (většinou bohužel i odpoledne) na SŠ aplikované kybernetiky. O výkendech mě můžete potkat buďto v pardubickém OK baru, nějaký zakopaný hospodě (Letka, Sedmička, Žralok, Půjčovna u Kapitána etc.) nebo taky pobývám ve Žďárci u Seče na chalupě (poslední barák úplně na kopci =D), přes léto přímo v Seči a to v disco clubu Flamengo, což je taková ozvučená stodola :-).

Jestli mě chcete hledat na netu, tak doporučuju n-gage fórum nebo nyx (tam se asi nedostanete). Dřív jsem psal recenze na java hry společnosti RedBoss s.r.o. a předtím pro dnes již neexistující server Merio.org.

Ještě jedno malý upozornění - nehledejte mě, fakt to nemá cenu ;-)

Žádné komentáře:

zajímavosti (15) internet (14) web (11) srandičky (9) užitečné (9) zdarma (8) šetření (8) vodafone (7) software (6) sw (6) live (5) microsoft (5) opera (5) programy (5) sms půjčka (5) demence (4) peníze (4) pozvánky (4) recenze (4) videa (4) doporučuji (3) google (3) joost (3) messenger (3) no comment (3) o2 (3) sms (3) soutěž (3) sranda (3) telefon (3) vtipy (3) aplikace (2) en (2) fotky (2) im (2) mbank (2) názory (2) pf (2) pobavilo (2) prohlížeče (2) sms zdarma (2) televize (2) čas (2) bing (1) doctor who (1) filmy (1) gizmosms (1) grafika (1) hudba (1) icq (1) ie (1) j2me (1) jagg (1) java (1) joox (1) joox.net (1) jyxo (1) kalendář (1) letní kino pardubice (1) linknuj hack (1) linkuj (1) logotype (1) minimo (1) mozilla (1) mp3 (1) mtv (1) odkazy (1) operační systémy (1) pepsi (1) picasa (1) proč (1) překlad (1) qip (1) rada (1) rainlendar (1) reference (1) shipito (1) skydrive (1) spam (1) stahování (1) symbian (1) titulky (1) voip (1) volný (1) webdesign (1)