úterý, prosince 06, 2005

Tak jde čas aneb Jak dlouho jsi na světě??


Dnes jsem na svém disku našel program, který počítá rozdíl mezi dvěma daty ve dnech. Programoval jsem ho zhruba před rokem a zbytečně se mi tu válí. Osamocen, nijak nevyužit. Tak pokud máte zájem spočítat si přesně kolik východů slunce jste již na tomto světě zažili, prosím stahujte.
Download (.EXE)
O zdrojový kód jsem bohužel přišel při jednom z mnoha formátovacích cyklů, které můj disk za ten rok prožil. V případě takto jednoduchého programu však nebude zveřejnění zdrojového kódu určitě důležité.

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Je to dobrý!

Anonymní řekl(a)...

je to super!!!Diky

zajímavosti (15) internet (14) web (11) srandičky (9) užitečné (9) zdarma (8) šetření (8) vodafone (7) software (6) sw (6) live (5) microsoft (5) opera (5) programy (5) sms půjčka (5) demence (4) peníze (4) pozvánky (4) recenze (4) videa (4) doporučuji (3) google (3) joost (3) messenger (3) no comment (3) o2 (3) sms (3) soutěž (3) sranda (3) telefon (3) vtipy (3) aplikace (2) en (2) fotky (2) im (2) mbank (2) názory (2) pf (2) pobavilo (2) prohlížeče (2) sms zdarma (2) televize (2) čas (2) bing (1) doctor who (1) filmy (1) gizmosms (1) grafika (1) hudba (1) icq (1) ie (1) j2me (1) jagg (1) java (1) joox (1) joox.net (1) jyxo (1) kalendář (1) letní kino pardubice (1) linknuj hack (1) linkuj (1) logotype (1) minimo (1) mozilla (1) mp3 (1) mtv (1) odkazy (1) operační systémy (1) pepsi (1) picasa (1) proč (1) překlad (1) qip (1) rada (1) rainlendar (1) reference (1) shipito (1) skydrive (1) spam (1) stahování (1) symbian (1) titulky (1) voip (1) volný (1) webdesign (1)