neděle, listopadu 27, 2005

TOP5 - Jokes of the Week 10


Blíží se nedělní půlnoc a tím i začátek pondělka. To pro vás znamená další, dnes již 10. díl JOW.

Joke 1
Zeptaji se matematika a ekonoma: "Kolik je 2 krát 2?"
Matematik po krátkém zamyšlení odpoví: "Za jistých předpokladů 4."
Ekonom se pokradmu rozhlédne kolem, nenápadně zatáhne zavěsy a ptá se:
"Kolik chcete aby to bylo?"

Joke 2
Nastoupí stařenka do autobusu a ptá se šoféra:
- Nechcete oříšky?
- Ale ano, děkuji.
Druhý den to samé a šofér říká:
- Dejte si i vy!
- Chlapče, já už nemůžu, já už nemám žuby!
Třetí den znovu:
- Synku, nechceš oříšky?
Šofér už celý zvědavý se zeptá:
- Babi, a odkud máte ty oříšky?
- Z Toffife...

Joke 3
Synovi je čerstvě 18 a ptá se otce:
"Tati, když je mi už osmnáct, můžu jít na pařbu?"
Táta mu povídá, že jasně, ale ať nepije, že ho pak bude druhej den bolet celý tělo. Tak že jo.
Druhej den se syn probudí dolámanej jak sviňa, a hned povídá tátovi:
"Proč mě bolí celý tělo, dyť jsem včera nepil..." a táta mu povídá:
"To, žes přišel nalitej ve dvanáct a matce nadával do starejch kurev, to by mi nevadilo. To, že ses snažil znásilnit vlastní sestru, až se před tebou musela zavřít do koupelny, to bych taky rozchodil. Ale když ses vysral před televizi, do toho hovna napíchal párátka a řekls, že ode dneška bydlí ježeček s náma, tak jsem tě zbil jak hada..."

Joke 4
Pošťačka zvoní u dveří.
Otevře jí malý, snad sedmiletý chlapec s pivem v ruce a zapáleným doutníkem v puse.
Otřesená pošťačka se ptá: "Ehmm... Ahoj, jsou rodiče doma?"
Chlapec potáhne z doutníku, kouř vyfoukne směrem k pošťačce, odklepe popel na koberec a znuděně prohodí: "Co myslíš? Jsou?"

Joke 5
Chyta si slovák ryby v českým potoku a chytí zlatou rybku.
A zlatá rybka se ho ptá: Nech mě žít a já ti splním jedno přání. Cim by si chtěl být ?
Slovák povídá: Ministrom.
A ryba ho promění na bonsai.

Tak zase v pondělí ;-)

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Ahoj potřebuju pomoc nejdou mi žádná videa na netu nemám flash player a když ho stáhnu tak to nejde nainstalovat.

Michal řekl(a)...

A jaký OS používáš?

zajímavosti (15) internet (14) web (11) srandičky (9) užitečné (9) zdarma (8) šetření (8) vodafone (7) software (6) sw (6) live (5) microsoft (5) opera (5) programy (5) sms půjčka (5) demence (4) peníze (4) pozvánky (4) recenze (4) videa (4) doporučuji (3) google (3) joost (3) messenger (3) no comment (3) o2 (3) sms (3) soutěž (3) sranda (3) telefon (3) vtipy (3) aplikace (2) en (2) fotky (2) im (2) mbank (2) názory (2) pf (2) pobavilo (2) prohlížeče (2) sms zdarma (2) televize (2) čas (2) bing (1) doctor who (1) filmy (1) gizmosms (1) grafika (1) hudba (1) icq (1) ie (1) j2me (1) jagg (1) java (1) joox (1) joox.net (1) jyxo (1) kalendář (1) letní kino pardubice (1) linknuj hack (1) linkuj (1) logotype (1) minimo (1) mozilla (1) mp3 (1) mtv (1) odkazy (1) operační systémy (1) pepsi (1) picasa (1) proč (1) překlad (1) qip (1) rada (1) rainlendar (1) reference (1) shipito (1) skydrive (1) spam (1) stahování (1) symbian (1) titulky (1) voip (1) volný (1) webdesign (1)