pondělí, listopadu 07, 2005

TOP5 - Jokes of the Week 07

musíte se pořádně zadívat...
Patnáctá hodina odbila a další várka vtipů je tu:

Joke 1
Stojí takhle pár závodních koní ve stáji, a jeden z nich se začne chlubit:
- "Z posledních 15 závodů jsem vyhrál osm!"
Přeruší ho další:
- "No, to já jsem z posledních 27 závodů vyhrál 19!!"
- "Jo, to je hezký, ale já jsem z posledních 36 závodů vyhrál 28!", přidá se třetí a frajersky pohodí ocasem.
V tu chvíli si koně všimnou, že je už nějakou dobu pozoruje dobře stavěný chrt.
- "Ne že bych se chtěl chlubit," promluví ten chrt, "ale z mých posledních 90 závodů jsem vyhrál 88."
Koně jsou naprosto ohromeni.
- "Páni," ozve se jeden z nich po chvíli ticha, "mluvící pes!"

Joke 2
V noci v parku souloží dva teplouši:
"Já tě miluju."
"Já tebe taky."
"Jsi úžasný."
"Ty taky."
"Budeme se tu scházet častěji?"
"Ano, každý den."
"Já bydlím v Praze."
"Já taky."
"Na Dejvický."
"Ty bláho, já taky."
"Číslo 150."
"To není možný, já taky."
"Karle?"
"Tati..."

Joke 3
Sedí tři chlapi v baru a v klidu popíjejí. Vejde opilý chlápek a hned se vydá k tomu prostřednímu: „Tvoje máma šuká nejlíp v celým městě!“ Všichni čekají, že se začnou rvát, ale ten prostřední chlapík nic. Opilec si jde sednout na druhý konec baru. Za chvíli ale zase přijde a k tomu prostřednímu: „Zrovna před chvílí jsem si to s tvou mámou rozdal!“ Chlapík zase vůbec nic. Opilec odejde na konec baru a dá si panáka. Po chvíli zase přijde k tomu prostřednímu a zařve: „Tvoje máma to má moc ráda zezadu!“ To už se ten prostřední chlapík otočí k opilci a říká: „Jdi domů táto, jsi zase opilej!“

Joke 4
Zvoní telefon: "Unesli jsme tvou tchýni, okamžitě pošli výkupné 100 000 dolarů!"
"A když odmítnu zaplatit?"
"Tak ti ji naklonujeme!"

Joke 5
V lékárně povídá chlapík paní magistře. "Mám soustavnou erekci, můžete mi na to něco dát?" "Tak, to Vám mohu dát byt, stravu a pět tisíc měsíčně."


S vtipy bye, bye zase příští pondělí. Váš _scarysek ;-)

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Hey, první tři fakt Da Best!

Anonymní řekl(a)...

http://ateo.cz/frame/phpgal/pict//2.403.jpg

zajímavosti (15) internet (14) web (11) srandičky (9) užitečné (9) zdarma (8) šetření (8) vodafone (7) software (6) sw (6) live (5) microsoft (5) opera (5) programy (5) sms půjčka (5) demence (4) peníze (4) pozvánky (4) recenze (4) videa (4) doporučuji (3) google (3) joost (3) messenger (3) no comment (3) o2 (3) sms (3) soutěž (3) sranda (3) telefon (3) vtipy (3) aplikace (2) en (2) fotky (2) im (2) mbank (2) názory (2) pf (2) pobavilo (2) prohlížeče (2) sms zdarma (2) televize (2) čas (2) bing (1) doctor who (1) filmy (1) gizmosms (1) grafika (1) hudba (1) icq (1) ie (1) j2me (1) jagg (1) java (1) joox (1) joox.net (1) jyxo (1) kalendář (1) letní kino pardubice (1) linknuj hack (1) linkuj (1) logotype (1) minimo (1) mozilla (1) mp3 (1) mtv (1) odkazy (1) operační systémy (1) pepsi (1) picasa (1) proč (1) překlad (1) qip (1) rada (1) rainlendar (1) reference (1) shipito (1) skydrive (1) spam (1) stahování (1) symbian (1) titulky (1) voip (1) volný (1) webdesign (1)