čtvrtek, listopadu 20, 2008

Trpaslík na cestách doručil výhru!

Trpaslíčí výhra dorazila, hurá!

Předevčírem se Vodafone ptal, kam má doručit výhru. Dnes opravdu přišla SIMka s 2.100 Kč kreditem. Můžu si vybrat, zda bude Nabitá nebo Divoká.

Ještě jsem u těch tarifů nekoumal ceny, ale pokud bych se měl rozhodovat jen podle názvu, zvolím raději Divokou, než Nabitou :D

Ceny doplním za chvilku. Jen jsem chtěl říct, že radost překonala ty nervy. A taky, že děkuju za falešné soby. Ještě přikládám můj (5. místo) a pak vítězný obrázek. Vítěz získal iPhone i SIMku s kreditem, Gratuluji!

Vítězný obrázek
Moje zlaté 5. místo

Ostatní výherci

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Ja jim posilal moje udaje tak pred tydnem a porad nic neprislo :(

Anonymní řekl(a)...

A zkoušel jsi jim napsat e-mail? admin-trpaslik@advertures.cz

Michal řekl(a)...

Anonym: Tak jak ti to dopadlo? Zatím jsi mi tu nechal jen příspěvky, že ti výhra nepřišla u dvou článků...

zajímavosti (15) internet (14) web (11) srandičky (9) užitečné (9) zdarma (8) šetření (8) vodafone (7) software (6) sw (6) live (5) microsoft (5) opera (5) programy (5) sms půjčka (5) demence (4) peníze (4) pozvánky (4) recenze (4) videa (4) doporučuji (3) google (3) joost (3) messenger (3) no comment (3) o2 (3) sms (3) soutěž (3) sranda (3) telefon (3) vtipy (3) aplikace (2) en (2) fotky (2) im (2) mbank (2) názory (2) pf (2) pobavilo (2) prohlížeče (2) sms zdarma (2) televize (2) čas (2) bing (1) doctor who (1) filmy (1) gizmosms (1) grafika (1) hudba (1) icq (1) ie (1) j2me (1) jagg (1) java (1) joox (1) joox.net (1) jyxo (1) kalendář (1) letní kino pardubice (1) linknuj hack (1) linkuj (1) logotype (1) minimo (1) mozilla (1) mp3 (1) mtv (1) odkazy (1) operační systémy (1) pepsi (1) picasa (1) proč (1) překlad (1) qip (1) rada (1) rainlendar (1) reference (1) shipito (1) skydrive (1) spam (1) stahování (1) symbian (1) titulky (1) voip (1) volný (1) webdesign (1)