úterý, listopadu 11, 2008

Dvojaké zážitky s Vodafone (oživeno)


Jak jsem již psal — mám Vodafone rád. Za těch skoro-jedenadvacet let na světě jsem již měl rád spoustu brandů. A říkám rovnou - Vodafone to měl se mnou ze začátku velmi těžké, myslel jsem, že se vytratí Oskarův styl komunikace se zákazníkem. Vodafone si mě ale získal stejně jako předtím Oskar. Je to fér operátor. Je vyloženě radost být jeho klientem. Vždy, když už to s Vodafone začíná být nuda, přijde s něčím novým, co mě potěší. Mě, nové i stávající zákazníky, samozřejmě :-).

Teď ale přišlo něco, co mi zatím každý brand vyloženě zhnusilo. Jako vždy jde o soutěž. Soutěž, kterou firma vyhlásí, ale pak zjistím buď, že:

  1. právní podmínky prakticky znemožní opravdu vyhrát (Víte třeba, že k výhře hlavní ceny na MyCoke Zone musíte na požádání předložit všechny víčka se zadanými kódy, třeba i rok zpátky? O tom se samozřejmě píše jen a jen malým písmem, nikde jinde. )
  2. právní podmínky jsou tak moc jednoduché, že ani pořadatel není schopen se jich držet. A vy pak nevíte, píšete e-maily a nic se neděje.

V případě Vodafonu a soutěže Trpaslík na cestách jde právě o tu druhou možnost (skoro, za chvíli vysvětlím). Víte, měl bych vyhrát předplacenou kartu SIM s 2100 Kč kreditem. Vodafone měl podle Podmínek soutěže už 5. listopadu zveřejnit na vodafone.cz/osobni/jdetoijinak/index.htm deset nejlepších soutěžních koláží a kontaktovat všechny výherce. Nestalo se ani jedno ani druhé.

Namísto informací o výhercích vás ta adresa přesměruje na vánoční dárek - internet v mobilu na 6 měsíců zdarma. Jasně, jsem rád, že budu mít půl roku zadarmo něco, za co jsem teď každý měsíc platil. Jenže je to zase pro všechny, já měl vyhrát SIMkartu. A to mě štve, nechci si u každé soutěže, kde něco vyhraju, mailovat s PR manažery. Navíc tenhle měsíc už jsem mailoval Markovi z KFC, kde že je ta moje poukázka na 100 Kč, která měla přijít před měsícem a půl "Do čtrnácti dnů".

No není už dneska opravdu lepší se na ty soutěže jednoduše vysrat?


Tak jo, napsal jsem teda e-mail, a večer přišla i odpověď:

Dobry den,
vzhledem k mensim technickym problemum jsme se s vyhodnocenim souteze zpozdili.

Mate pravdu, jste jednim z vyhercu a brzy Vam prijde oficialni mail s zadosti o zaslani Vasi postovni adresy, abychom Vam mohli vyhru co nejdrive dorucit.

Preji pekny den a jeste jednou se omlouvam

S pozdravem

Admin

Michal Pelikán napsal(a):>
> Dobrý den,
>
> chtěl jsem se zeptat kdy soutěž konečně vyhodnotíte.
>Mělo to být jíž 5. 11. vyvěšené na http://www.vodafone.cz/osobni/jdetoijinak/index.htm,
> místo toho se tam ale (tuším 8. 11.) objevil jen redirect na http://www.internetdomobilu.cz/.
> A výherce také nikdo nekontaktoval (pokud je hlasování správně, tak bych měl být jedním z těch deseti).
> Chtěl bych vědět, jestli se tam u Vás na soutěž nějako nezapomělo. :-)
> S pozdravem,
> Michal Pelikán


Tak asi tak, ale nic to nemění na tom, že se z nich nikdo neobtěžoval napsat dříve. A to mě, Vodafone, opravdu mrzí.

Žádné komentáře:

zajímavosti (15) internet (14) web (11) srandičky (9) užitečné (9) zdarma (8) šetření (8) vodafone (7) software (6) sw (6) live (5) microsoft (5) opera (5) programy (5) sms půjčka (5) demence (4) peníze (4) pozvánky (4) recenze (4) videa (4) doporučuji (3) google (3) joost (3) messenger (3) no comment (3) o2 (3) sms (3) soutěž (3) sranda (3) telefon (3) vtipy (3) aplikace (2) en (2) fotky (2) im (2) mbank (2) názory (2) pf (2) pobavilo (2) prohlížeče (2) sms zdarma (2) televize (2) čas (2) bing (1) doctor who (1) filmy (1) gizmosms (1) grafika (1) hudba (1) icq (1) ie (1) j2me (1) jagg (1) java (1) joox (1) joox.net (1) jyxo (1) kalendář (1) letní kino pardubice (1) linknuj hack (1) linkuj (1) logotype (1) minimo (1) mozilla (1) mp3 (1) mtv (1) odkazy (1) operační systémy (1) pepsi (1) picasa (1) proč (1) překlad (1) qip (1) rada (1) rainlendar (1) reference (1) shipito (1) skydrive (1) spam (1) stahování (1) symbian (1) titulky (1) voip (1) volný (1) webdesign (1)