pátek, dubna 07, 2006

Scary's comeback! (...but only to blogspot)

S novou energií, s novými pocity, s novými vědomosti, s novou holkou... se Sc@ry opět vrací na scénu. Opět se tedy můžete těšit na pěkně subjektivně zbarvené a s určitým nadhledem psané, články ze Scaryho klávesnice. Trošku rozšíříme hudební magazín, zvýšíme odbornost a vrátíme pondělní seriál s vtipy - TOP5-JOTW.

Důvodů mého návratu sem, na na můj starý blog, je hned několik. Především určitý pocit "prázdnoty", který mě po uzavření tohoto blogu provázel, byl opravdu strašný. Měl jsem sice v plánu otevřít si nový blog, běžící na RS WordPress2.0. Bohužel jsem nebyl schopen udělat si čas na redesign standardního WP layoutu, který se mi mimochodem vůbec nelíbí. K tomuto blogu mi prostě srdíčko už přirostlo a redakční systém umí většinu věcí, které od blogu očekávám. Doufám, že můj návrat k blogspotu nebude nijak kritizován, velectěné publikum se do dalších článků začte vždy s chutí a bude se (často) vracet pro další sousta. :-)



_ Prozatím díky za vaši pozornost. Váš "Skerýsek" :-)




PS: Bloggeři.lidé.cz -> Můj Copyright je zpátky!

Žádné komentáře:

zajímavosti (15) internet (14) web (11) srandičky (9) užitečné (9) zdarma (8) šetření (8) vodafone (7) software (6) sw (6) live (5) microsoft (5) opera (5) programy (5) sms půjčka (5) demence (4) peníze (4) pozvánky (4) recenze (4) videa (4) doporučuji (3) google (3) joost (3) messenger (3) no comment (3) o2 (3) sms (3) soutěž (3) sranda (3) telefon (3) vtipy (3) aplikace (2) en (2) fotky (2) im (2) mbank (2) názory (2) pf (2) pobavilo (2) prohlížeče (2) sms zdarma (2) televize (2) čas (2) bing (1) doctor who (1) filmy (1) gizmosms (1) grafika (1) hudba (1) icq (1) ie (1) j2me (1) jagg (1) java (1) joox (1) joox.net (1) jyxo (1) kalendář (1) letní kino pardubice (1) linknuj hack (1) linkuj (1) logotype (1) minimo (1) mozilla (1) mp3 (1) mtv (1) odkazy (1) operační systémy (1) pepsi (1) picasa (1) proč (1) překlad (1) qip (1) rada (1) rainlendar (1) reference (1) shipito (1) skydrive (1) spam (1) stahování (1) symbian (1) titulky (1) voip (1) volný (1) webdesign (1)