pátek, září 23, 2005

Smrt je svině

Víte, ani nevím jak to napsat. Do dneška jsem si dělal ze smrti velkou legraci, měl jsem z toho děsnou prdel. Na nyxu jsem měl zabookovaný i auditka jako "hovory se smrtěm" a "poslední hláška před smrtí". Přišlo mi to jako děsná sranda, a to až do dnes. Dneska jsem si totiž uvědomil, že umřít není tak těžký. Smrt je totiž všude kolem a padnout může kdykoli na kohokoli. Hodně mě mrzí, že jsem si tohle všechno musel uvědomit až dneska, potom co jsem se dozvěděl, že jedné mé kamarádce umřel táta. Ta holka je jedna z nejhodnějších co znám. Vlastně ke spočítání takhle hodnejch a milejch lidí co znám by mi stačila jedna ruka, a i to je možná moc. Nebudu prozrazovat její jméno, myslím si, že se to nehodí. Vlastně ani nevím jestli se hodí psát tenhle článek. Snad ano, jestli to někdo dočte až do konce a pochopí, že se to může stát i jemu nebo někomu v jeho okolí. A potom si snad začne života pořádně vážit a užívat ho co to dá.

Žádné komentáře:

zajímavosti (15) internet (14) web (11) srandičky (9) užitečné (9) zdarma (8) šetření (8) vodafone (7) software (6) sw (6) live (5) microsoft (5) opera (5) programy (5) sms půjčka (5) demence (4) peníze (4) pozvánky (4) recenze (4) videa (4) doporučuji (3) google (3) joost (3) messenger (3) no comment (3) o2 (3) sms (3) soutěž (3) sranda (3) telefon (3) vtipy (3) aplikace (2) en (2) fotky (2) im (2) mbank (2) názory (2) pf (2) pobavilo (2) prohlížeče (2) sms zdarma (2) televize (2) čas (2) bing (1) doctor who (1) filmy (1) gizmosms (1) grafika (1) hudba (1) icq (1) ie (1) j2me (1) jagg (1) java (1) joox (1) joox.net (1) jyxo (1) kalendář (1) letní kino pardubice (1) linknuj hack (1) linkuj (1) logotype (1) minimo (1) mozilla (1) mp3 (1) mtv (1) odkazy (1) operační systémy (1) pepsi (1) picasa (1) proč (1) překlad (1) qip (1) rada (1) rainlendar (1) reference (1) shipito (1) skydrive (1) spam (1) stahování (1) symbian (1) titulky (1) voip (1) volný (1) webdesign (1)